طراحی سایت اختصاصی - An Overview

Wiki Article

اگر به دنبال یک سایت ساده، سبک، ارزان اما محدود (بدون پنل مدیریت) هستید، ما وب‌سایت استاتیک را پیشنهاد میکنیم. طراحی سایت استاتیک را عمدتا، افرادی انتخاب می‌کنند که صرفا بخواهند یک وب‌سایت داشته باشند اما برایشان مهم نیست که به صفحه اول گوگل برسند یا از این طریق مشتری جدید جذب کنند و در نهایت جایگاه وب‌سایتشان منجر به کسب درآمد شود.

برای طراحی یک سایت المان های گوناگونی دخیل است و اگر اصول لازم به خوبی اجرا نشود نمی تواند از مزیت سایت به خوبی بهره مند شد. راه اندازی سایت استارتاپ نیازمند تخصص و تجربه است.

هزینه طراحی سایت وردپرس با قالب نیمه اختصاصی کمتر از قالب اختصاصی است و همچنین قیمت طراحی سایت با وردپرس به صورت اختصاصی از برنامه نویسی پایتون ارزان‌تر است. طراحی سایت با استفاده از برنامه نویسی پایتون در پروژه‎‌های مختلف با توجه به ویژگی‌ها و امکانات هر پروژه متفاوت است.

 ؟ با پیشرفت تکنولوژی و فراگیرشدن فضای مجازی ، بازارها و بسترهای جدید برای اعلام حضور و گسترش کسب و کار افراد فراهم شده است. اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت می باشد که به برند شما کمک می کند در بازار آنلاین به رقابت بپردازید.

کاربر نسبت به کسب و کار و برند شما را می سازد. بنابراین طراحی سایت باید با کسب و کار شما همسان باشد و طراحی اختصاصی و جدید داشته باشد تا بتواند با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان شما بگذارد و آن ها را به مشتریان مادام العمر شما تبدیل کند.

طبیعتاً هیچ کس دوست ندارد که وب سایتی کپی یا مشابه با سایر سایتهای موجود در وب داشته باشد. اگر شما هم با ما هم عقیده هستید و از انبوه قالبهای تکراری، ظاهرهای یکدست و بدون خلاقیت سایتهای وردپرسی و سایر پلنها، یا سایتهایی که بسیار به چشم دیده اید خسته شدید، بهترین گزینه برای شما طراحی یک وسایت اختصاصی است.

در صورت نیاز کارفرما، پشتیبانی سایت قابل تمدید است. خدمات پشتسیانی سایت وردپرس در قالب ۴ پلن ارائه می‌گردد.

قیمت طراحی سایت نیمه اختصاصی با امکانات پایه برای سایت شرکتی از ۳ میلیون تومان و برای سایت فروشگاهی از ۴ میلیون تومان آغاز می‌شود.

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد کنید.

نیامدن سراجی جلسه هیات رییسه را از رسمیت انداخت/ اصولی: طبق اساسنامه جلسه با ۸ نفر طراحی سایت اختصاصی به رسمیت می‌رسد

وقتی صحبت از بازاریابی می شود هیچ نقطه پایانی در این مسیر وجود ندارد. برای

این پس از کدنویسی و طراحی کامل، وب سایتی که به شما تحویل داده میشود. فاقد هرگونه محتوایی میباشد.

بله، شکی نیست که سایت شما میتواند بر روی هر دامنه ای قرار گیرد. شما دامنه خود را با پسوند موردنظر خود خریداری میکنید و ما سایت را بر همان دامنه قرار میدهیم.

خیلی از افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند و یا کسانی تمایل به استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار سنتی شان دارند این سوال را میپرسند که ساخت طراحی سایت اینستاگرام یا طراحی وب سایت؟ کدامیک ما را به اهداف مان میرساند؟

Report this wiki page